Szerezz pénzt vásárlással

cat and shopping kép

Eszméletlen cuki ez a cica.

Sziasztok! A mai bejegyzésben szeretnék veletek megosztani egy kicsi "titkot". Rátaláltam egy Bonusway nevű oldalra, aminek konkrétan az a lényege ,hogy vásárolsz, de valamennyi jutalékot mégis visszakapsz.

Nos, hogy tiszta legyen. Regisztrálsz az oldalra (IDE KATTINTVA például), ekkor már kapsz 1000ft úgymond 'előleget'. Vannak ezek az online boltok, mint például az ASOS, vagy az Aliexpress, ahol ugyebár csak kártyával tudsz vásárolni. 

Nos, ezek az oldalak egyébként is baromi jók, mert tök olcsón lehet találni dolgokat, legalábbis az Aliexpressen biztos. Viszont ha a Bonusway oldalán keresztül lépsz be Alira, vagy éppen más oldalra, akkor X% kedvezményt kapsz. Ez a szám is attól függ, hogy épp melyik webshopot választod. Az Aliexpress például 4% kedvezményt ad minden egyes vásárlás után.

Szerintem ez baromi jó dolog. A pénzt 3000ft után utalják át a kártyádra.


Nem szerettem volna túl hosszúra ezt a bejegyzést, meg amúgy sem bírtam volna erről kisregényt írni. Csak tudatni szerettem volna veletek, hogy igen, ilyen van, és bátorítani titeket arra, hogy ez egy tök jó dolog, és hogy éljetek a lehetőséggel. :) 

xx, Dorina



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek